Dumnezeului meu

Dumnezeul rugaciunilor mele
Care domnesti peste ape si stele…
Tu-mi ridici din adâncuri făptura
și îmi luminezi viața, luminezi natura.
Tu faci soarele să apară
Dar tot Tu îl faci și seara să dispară
Tu dai culoare răsăritului și apusului
Înveselești păsărelele, ești Domn al Universului
Numai Tu aduci viața pe pamant
și îmi conduci pașii către Cerul sfânt!
Ești nemărginit și necuprins în galaxii
Ești atotputernic, Tu dai energii
Tuturor vieților și omului de rând
Să te putem lăuda în vorbe și în cânt.
Tu faci valurile să vuiască în furtună
Aduci fericirea și vremea cea bună
Dar mai puternic decât vuietul mării
Ești Tu, al meu Dumnezeu!
Tu negi legile firii..
Mă faci să râd când inima mă doare
și mă înveselești când sunt în strâmtorare.
Tu ești Același ieri, azi și în veac
Tu nu renunți la mine, rămâi neschimbat.
Căci de la Adam și până la mine
Iubești omenirea, îi dai fericire,
Aduci mântuirea în lume și bucuria
Alungi întunerecul, îmi copleșești ființa
Lași tunetul și fulgerul să înfioare omenirea
Dar tot Tu aduci pacea și-armonia…
Tu ești Dumnezeul inimii mele
și te iubesc!

Leave a Reply

