E mult prea scumpa viata

3 thoughts on “E mult prea scumpa viata

  1. Nicolae Moldoveanu.

    De nu poți ca să vii cu mine,
    Isuse,-n orice drum al meu,
    /: Ridică-mi piedici netrecute,
    Să nu mai pot să trec nici eu! :/

    Cor: /: Să nu pot, să nu pot niciodată
    Săvârși fără Tine vreun pas!
    Să ma las, o, Isuse, de toate,
    Dar de Tine, nicicând să ma las! :/

    De nu poți ca sa-Ți faci lucrarea
    Ce-a zămislit-o mintea mea,
    /: Zădărnicește-i împlinirea,
    Sa nu mai pot păși spre ea! :/

    De nu poți să-mi vorbești cuvântul
    Ce tainic mi-a-ncolțit în gând,
    /: Mai bine curmă-mi firul vieții –
    Să nu-l mai pot rosti nicicând! :/

    De nu poți să privești în mine
    Ce inima și-ar vrea-mplinit,
    /: Mai bine curmă-mi firul vieții,
    Decât de Tine despărțit! :/

    Căci vreau să fiu, în întregime,
    Ca Tine-n toate: duh și gând!
    /: Ce nu poți face Tu, Isuse,
    Să nu pot făptui, nicicând! :/

Leave a Reply

