Autobiografie…fără hârtie

Strivind sub picioare orice îndoială,

îndreptându-mi privirea doar înainte,

refuz sa mai stau cu gandurile la tocmeală,

iau pixul si cea mai curata coală,

și scriu următorele pagini, cuminte.

 

Am nevoie în povestea mea de personaje

dar realizez că, de fapt, e o autobiografie,

deci, fără exagerări, fără trucaje,

doar adevarul adevarat îl scriu pe hârtie.

 

Acțiune, timp, spațiu…astea le știu,

sau mai bine să mă gândesc puțin…

Curajoasa-ncercare de-mi diseca propria poveste

Se poate sfarși într-o clipă, fără de veste.

 

Privind de aproape, cu un microscop,

ajung la detalii obscure

si parcă aș pune un Stop!

„Aici sunt lucruri ascunse.”

 

Dar povestea are nevoie de autenticitate

și e nevoie de orice infomație

așa că-mi impun maximă obiectivitate

și scriu cum aș scrie orice altă creație.

 

De vreau să ascund vreo bucată

poate chiar două, din adevăr,

”greierașul” apare îndată,

conștiința mă declară vinovată

și aleg să transpun cruntul adevăr.

 

E o poveste destul de încâlcită,

cu un fir epic foarte complicat,

pe mai multe planuri este povestită,

căci viața-i ca un diamant

stralucind în multele-i fațete,

dezvăluind multilele aspecte

și totuși, e-un întrg extrem de delicat,

ca să nu mai spun ca e un unicat.

 

Povestea mea ce n-are încă sfârșit,

(deși se dorește a fi unul fericit)

se scrie nu cu cerneală și pe hârtie

ci într-o lume cât se poate de vie.

 

Cu caracter dramatic uneori,

avand și trăsături de comedie,

poveste mea conține și culori

iar, uneori e ca o poezie.

 

Însă aspectul cel mai important

ce, pare-mi-se, l-am uitat

e ca eu sunt un simlu co-autor

căci povestea are un alt Narator.

 

O să spuneți: asta-i prea de tot,

cine-ți poate scrie propria poveste?

Însă cu tărie să afim eu pot

că Autorul e Cel mai ”de top”

Este Scriitorul care a plăsmuit

a Universului poveste de neînchipuit.

 

Autorului i-am dat eu permisiunea

de-a-mi continua povestea cum vrea El,

chiar dacă uneori tare-aș vrea s-o scriu altfel

știu că versiunea Lui este perfectă

și e  cu happy-end.

 

Ba mai mult, dupa ”sfârșit”

epilogul se scrie la infinit,

căci Autorul m-a invitat

să petrec eternitatea în al Său palat.

 

Acolo El are biroul în care scrie

poveste mea, dar nu pe hârtie.

El are o Carte imensă în care e consemnat

și cel mai mic detaliu ce l-am uitat.

 

Iar dacă povestea e scrisă în totalitate de El,

eu fiind doar co-autorul fidel,

invitației voi putea răspunde afirmativ

și voi fi cu El definitiv!

 

Până atunci, ce am eu de făcut

e să nu uit ”povestea” vietii Lui

ce-a fost scrisă cu sânge sfânt

spre binele omului.

Cunoști tu istoria Lui Isus?

Știi că vrea să scrie  și povestea ta?

Dă-i Lui penița vieții tale,

urmează-L, căci niciodată nu vei regreta!

Leave a Reply

