Captivi într-o lume virtuală

Cat adevar…

Lumea lui Teonymus

Îmi aduc aminte cu plăcere de copilărie. Trăiam în anii ’90, n-aveam internet, “smartphone-uri”, iar “tableta” era doar un preparat farmaceutic sau alimentar. Cât despre televizor, la acea vreme prindeam doar TVR 1 şi câteva posturi străine din care nu înţelegeam o boabă…

Nu vreau să fiu ipocrit! Recunosc că mi-aş fi dorit şi eu cablu TV, mai ales Cartoon Network, calculator, console de jocuri, Game Boy… Oare care copil nu şi-ar fi dorit astfel de “jucării”? În vacanţe, dacă era după mine, m-aş fi jucat toată ziua Mario, aş fi stat de dimineaţă până seara la desene, aş fi făcut poate la fel ca unii copii de astăzi. Numai că ai mei nu mi-au permis. Şi uite cum, în loc să stau toată ziua “la butoane”, citeam toată ziua, alergam toată ziua, cât era ziua de lungă mă jucam afară cu alţi copii…

Mărturisesc că nu-mi cădeau deloc bine…

View original post 705 more words

Leave a Reply

