Ce s-a întâmplat, de fapt, ieri?

Dincolo de faptul că ieri ne-am ales președintele, noi, românii, am demonstrat multe lucruri.

Am demonstrat că se poate să știm ce vrem și să luptăm pentru asta.

Am înțeles că țara asta are nevoie de o schimbare și că noi putem fi parte a schimbării.

Am reușit să ne deschidem gura cu îndrăzneală și să spunem ce ne doare, nu doar sub forma bârfelor.

Am realizat că putem visa mai colorat.

Am înțeles că trebuie să deschidem larg ochii și să nu ne mai lăsăm amăgiți de ambalaje și lozinci.

Am demonstrat că deșteptarea este posibilă și în realitate, dincolo de versurile imnului național.

Ne-am convins, în sfârșit, că mentalitatea de genul „nu merg la vot că oricum nimic nu se schimbă” e o prostie.

Ne-am scuturat de praful indiferenței și am înțeles că trebuie să ne pese. Că dacă nu nouă, cui?

Am căutat prin dicționar și am înțeles ce înseamnă „solidaritate”.

Ne-am demonstrat că ne putem auto-depăși, că putem lupta mai mult, mai cu inimă.

Ne-am unit forțele într-o singură direcție și am trecut peste prejudecăți.

Am înțeles că istoria nu se scrie la pupitre înalte, ci istoria o scriem noi, aici și acum.

Ne-am rugat mai mult și mai sincer. Și ne-am convins încă o dată că El ascultă rugăciunile.

Ce s-a întâmplat, de fapt, ieri și zilele trecute?

Un miracol, zic eu.

Dar oare… e suficient?

Leave a Reply

