Să începem săptămâna cu optimism! :)

Începem o altă săptămână și sincer, m-am săturat de pozele sau status-urile de genul:

1dbd88241fed9b347088bdb51ff1832b

cu variațiile de rigoare.

Da, nici eu nu ador ziua de luni, când, după un weekend mai mult sau mai puțin relaxant, trebuie să-mi reintru în „formă”, dar cred că nu e o soluție tocmai eficientă să-mi repet mereu cu negativism că iar e luni…

Așa că…

atunci când chiar nu mi-e drag de ziua care urmează, cer ajutor. Și îmi amintesc pe Cine am alături. El e ”my Hiding Place”, locul meu de adăpost în orice împrejurare. 🙂

Te invit și pe tine să începi săptămâna cu gândul acesta:

Pe Dumnezeu se întemeiază ajutorul şi slava mea; în Dumnezeu este stânca puterii mele, locul meu de adăpost. Psalmul62:7

O săptămână minunată! 🙂

2 thoughts on “Să începem săptămâna cu optimism! :)

  1. Ştii ce? Aveam în plan să scriu şi eu despre treaba asta! Am realizat că cine vorbeşte astfel despre ziua de Luni are un caracter leneş şi .. neroditor. Oamenii harnici abia aşteaptă să se apuce de treabă! Am zis! 🙂

Leave a Reply

