Poezie dragă inimii mele

Când ale Domnului cărări îmi par de neînţeles şi grele,

Şi-n ale grijurilor mari se afundă dorurile mele,

Când simt c-atât de greu se scurge- o zi, care de chin e plina toată….

Atunci mă-ncred în El, fie ce o fi…

Căci Domnul nu greşeşte niciodată!

 

Când inima-mi de îndoială e muşcată, de întrebări fără răspuns cuprinsă,

De îngrijorare când e atacată, de nepricepere când este atinsă…

Atunci eu năzuinţa-mi obosită o încredinţez în mâna Lui de Tată

Cu lacrimi, dar şi cu credinţa întărită

Că Domnul nu greşeşte niciodată!

 

De aceea, inimă ridică-te şi las’ să treacă ce-i pământesc şi trecător…

Sus în lumină vei vedea ce bine te-a condus Măreţul Creator!

Şi chiar dacă ar fi să pierzi ce ai mai drag…

Să treci prin noaptea rece şi întunecată…

Şi chiar de-ar fi să treci al morţii prag tu nu uita că…

Domnul nu greşeşte niciodată!

 

Anonim

sursă foto: Pinterest

One thought on “Poezie dragă inimii mele

Leave a Reply

