De-ale copiilor (un început de an optimist)

E prima zi din anul 2015. Stăm la masă și discutăm, iar fratele meu de 12 ani e cam nemulțumit:

-Offf, de ce trebe să avem atâtea programe de biserică?

Iar tati îi răspunde:

-Pentru că e prima zi din an și noi vrem să-i dăm Lui Dumnezeu timpul nostru. El merită ce avem mai bun……..(nu mai rețin exact răspunsul.)

Răspunsul fratelui meu:

Dar dacă în Biblie scrie că o zi în casa Domnului face cât o mie în altă parte, atunci de ce nu e destul o zi?

:)))))

Am început să râd de raționamentul lui, dar Timotei (4 ani) se încruntă la mine și îmi spune pe un ton cât se poate de serios:

Nu râde, că nu-i de râs!

;))))

Deci, am început anul într-o veselie.

Ce să mai spun că aseară, pentru că am avut program la biserică de a 21.00 până la 24.00 și știind că e târziu, Timi ne avertizează că:

La biserică nu se doarme, se ascultă.

Dar eroul nostru a căzut la datorie pe la mijlocul programului. Oricum a fost tare drăguț, de altfel ,ca de obicei.

Pe zi ce trece mă uimește tot mai mult cu modul lui de a înțelege totul și de a da replici pe măsură.

Tot ieri, eu măturam prin casă și el vine să îmi arate ceva. Vede că sunt ocupată și îmi zice:

Vii, te rog, până la mine imediat? (Adică, nu acum, ci imediat când termin.)

Iar eu îi răspund la fel:

Vin..imediat.

La care el:

-Da așa am zis și eu, imediat. (Cu alte cuvinte, de ce mai zici și tu?)

Cum să nu iubești un copil atât de scump? Timotei e raza noastră de soare, iarnă sau vară, zi sau noapte, că-s -15° C (cum a fost azi-noapte) sau +30.

Sunt binecuvântată să am un frate atât de mic și deosebit.

P.S Chiar în timp ce scriam ultimele rânduri a venit la mine să-mi ofere ceva. Pentru că așa e el, darnic. Dă tot ce are sau nu are. Nu contează. De exemplu, tot ieri, cred mi-a dat 500 milioane de euro… ca să fac școala de șoferi. :))

În concluzie:

An Nou fericit vă doresc! 🙂

Și ca să fie și ceva mai… serios, vă fac și o urare, de fapt e un citat de John Piper, din cartea sa minunată „Nu-ți irosi viața”

…vă implor: Doriți-vă ca viața voastră să aibă un scop înalt, căutați să năzuiți spre ceva măreț! Doriți-vă cu înfocare ca viața voastră să aibă o semnificație eternă. Doriți asta din toată inima! Nu treceți prin viață fără să aveți pasiune!

Aa, și încă ceva:

16d8fa6179c361b6f52d688c5389b043

Leave a Reply

