Vladimir Pustan- închinarea compromisă

De ceva timp încoace, am început să ascult mesajele acestui predicator foarte controversat de altfel, dar atâta vreme cât ceea ce spune este folositor pentru sufletul meu, voi continua să îl ascult indiferent de ce zic unii sau alții.

Predica de mai sus e destul de dură, dar, cred că e timpul să trecem și la hrană mai tare, după cum spune și Scriptura. Da, adevărul doare, dar ce ecouri puternice are în inimile sincere și  ce benefică e durerea care duce la schimbare!

Dorința mea e ca mesajul acesta să ne zguduie dacă trebuie, astfel încât să nu mai putem trăi o viață mediocră, să nu mai fim în acea stare de „căldicei” pentru că știm ce se va întâmpla cu astfel de oameni.

Dacă pe Dumnezeu mântuirea mea l-a costat totul, zicea fratele Pustan, pe mine să nu mă coste nimic credința mea?

Creștinismul adevărat costă, dragii mei!

Deschide-ne, Doamne, ochii minții, ca să înțelegem modul în care Tu vrei să trăim și astfel să avem o închinare autentică, indiferent de cât ne va costa!

Amin?

P.S: Puteți citi aici cartea „Credința interzisă” la care se face referire la finalul predicii.

2 thoughts on “Vladimir Pustan- închinarea compromisă

  1. Eu am ascultat opredica de a sa unde a vorbit despre un anumit subiect. Dar ceea ce a vorbit a dovedit ca nu are cunostinte despre subiectul respectiv. De unde am dedus ca vorbeste fara sa stie despre ce. Oare despre cite altfel de subiecte vorbeste fara sa cunoasca amanunte?

    1. Sincer, eu nu il cunosc personal și nici nu îl ascult atît de mult încât sa pot să spun de unde își extrage ideile sau de unde ia exemplele, însă ce pot să spun e că de multe ori am putut lua învățături benefice pentru sufletul meu din predicile dumnealui.

Leave a Reply

