De unde-atâta bucurie?

Melodia asta mă urmărește peste tot, dar mai ales în diminețile în care merg la serviciu fără nici un chef, sau când mă întorc obosită sau descurajată. E ca un reminder al faptului că bucuria nu ar trebui să depindă de împrejurările exterioare, ci să fie o atintudine intenționată a inimii, o mulțumire cultivată dincolo de orice circumstanță.

Îmi vine acum în minte exemplul lui Nicolae Moldoveanu care în timp ce era în închisoare, cânta și compunea cântece de laudă la adresa Lui Dumnezeu. Mă întreb uneori eu cum aș reacționa dacă ar trebui să sufăr pe nedrept sau din pricina credinței mele? Aș mai avea eu bucurie în inimă? Aș mai putea să-I mulțumesc Domnului pentru starea în care mă aflu?

Întrebări fără răspuns… Și totuși, mă rog ca orice ar veni să rămân ancorată în Speranță și să rabd totul cu acea bucurie și pace care „întrece orice pricepere”.

„De unde-atâta bucurie?”

Categoric nu de la noi înșine. Bucuria adevărată și durabilă vine doar de sus. Așadar, chiar dacă zici că nu ai motive să fii bucuros/bucuroasă, cere bucurie de la Cel care „pentru bucuria care-I era pusă înainte, a suferit crucea, a dispreţuit ruşinea, şi şade la dreapta scaunului de domnie al lui Dumnezeu.” (Evrei 12:2)

1. De unde-atâta bucurie, când e greu şi când e bine?
Cum poţi fi atât de fericit când toate nu-s cum ţi-ai dorit?
Când lumea-n jurul tău se zbate, cum poţi avea atâta pace?
Când ce visezi nu ai primit, cum poţi fi mereu mulţumit?

R: De vă-ntrebaţi, eu Îl am pe Dumnezeu
El este răspunsul ce-l căutaţi, primiţi-l astăzi!
De vă-ntrebaţi, eu Îl am pe Dumnezeu
El este răspunsul ce-l căutaţi…

2. De unde-atâta bucurie, când e greu şi când e bine?
Cum poţi fi atât de fericit când toate nu-s cum ţi-ai dorit?
Când lumea-n jurul tău se zbate, cum poţi avea atâta pace?
Când ce visezi nu ai primit, cum poţi fi mereu mulţumit?

R: De vă-ntrebaţi, eu Îl am pe Dumnezeu
El este răspunsul ce-l căutaţi, primiţi-l astăzi!

C: De vă-ntrebaţi, eu Îl am pe Dumnezeu
El este răspunsul ce-l căutaţi…

559c33b1b26c70d5d1dd68b5268fddae

Leave a Reply

