Ce au votat europarlamentarii noștri „creștini”

Am auzit azi la radio o știre care m-a indignat și dezamagit în același timp: 22, din cei 26 de europarlamentari români, au votat PENTRU căsătoriile gay. O fi adevărat? Pe net nu prea am vazut nimic despre asta… Poate nu știu eu cum să caut. Poate…

(Aaa, de fapt am găsit ceva aici. )

Dar oare, de ce mă mai mir?

Și totuși, numai ce auzeam că în România s-a votat împotriva acestor anomalii și parcă mi-a crescut puțin speranța că totuși mai sunt și oameni cu mintea nealterată, care gândesc normal.

Se pare însă că credința unora își schimbă culoarea în funcție de teritoriul pe care se află. Trist.

Domnul să aibă milă de România! Altceva nu mai zic..

3 thoughts on “Ce au votat europarlamentarii noștri „creștini”

Leave a Reply

