Because He lives (Știind că-i viu)

Petru că ne apropiem de Sărbătoarea Paștelui, m-am gândit la câteva melodii care să ne ajute să ne pregătim și sufletește. Cântecul de mai sus e unul dintre preferatele mele. Versurile sunt afișate în video, așa că le voi pune doar pe cele în română, deși nu e o traducere fidelă…

El ne-a iubit venind în lume
Ca noi pierduţi să fim salvaţi
Prin sângele vărsat pe cruce
La Golgota Isus Hristos
Ne-a mântuit

Ştiind că-i viu pot învinge teama
Şi eu sunt viu,că m-a salvat
Şi când ispita grea mă va ajunge
Pe braţul Său voi fi mereu
Eliberat

Ca un copil ce se încrede
În tatăl său pe-acest pământ
Aşa mă-ncred şi eu în Domnul
Căci de păcate mari el m-a eliberat.

Cănd voi pleca în veşnicie
La tatăl meu ce m-a iubit
Îl voi vedea pe tron de slavă
Pe Cel ce moartea a învins
Prin jertfa Sa.

Și mai era un referen pe care noi îl cântam:

Da, El e viu și-n ziua de mâine

Orice-ar veni nu mă mai tem

Căci numai El cunoaște viitorul,

Isus e viu, la slava Lui chemați suntem.

Știind că El e viu… să trăim într-adevăr fără temeri și îngrijorări! 🙂

Leave a Reply

