În caz că sutem cu capul în nori :)

e122dd2a15421689ea73c80b5bb8bf3d

~Nu spera niciodată la ceva mai mult decât lucrezi pentru acel ceva.~

Mi-am pus (și) imaginea asta pe desktop pentru a-mi aminti că speranța se transformă în iluzie dacă nu fac ceva pentru a o îndeplini.

Și mai am una care zice în felul următor:

d23b69d27a33bf9a956e124d779f8899

„Încetează să mai spui Îmi doresc să… Începe să spui Voi face…

Poate sunteți și voi ca mine, uneori, cu capul în nori și visați la câte și mai câte, dar apoi vă lăsați conduși de „urgențele” ce apar, uitând să puneți în aplicare ceea ați visat mai devreme. În cazul ăsta, citatele de mai sus sunt pentru voi. 🙂

Sau, poate sperați la o notă mare la bac, dar vă spuneți mereu și mereu: „Mâine o să mă apuc de învățat.” Ei bine, notele mari nu vin pe gratis, așa că… apucați-vă de învățat. Azi un pic, mâine-un pic și tot așa.

Mai sunt și alte situații, cum ar fi lucrări de licență/disertație care nu se scriu singure… Sau proiecte care au nevoie de autor… 😉

Offf, câte speranțe avem noi, dar dacă am avea și atitudinea necesară punerii lor în practică…

Și apropos de atitudine, unul dintre profesorii mei din facultate avea o vorbă pe care n-o uit cât trăiesc:

Atitudinea mea este singurul meu obstacol! 

Care ar fi, deci, câteva ingrediente ale succesului? O atitudine pozitivă și speranță în proporții egale cu munca depusă.

Ce să mai tot întindem vorba?

La treabă, oameni buni! 🙂

Leave a Reply

