Believe Cluj cu Ravi Zacharias

Uite că a trecut o săptămână deja de la evenimentul Believe de la Cluj și nu am reușit să scriu nimic despre asta. Pentru cei care vă întrebați ce-o mai fi și Believe, puteți accesa site-ul lor pentru a afla. 🙂

Pe scurt, a fost un eveniment  creștin interconfesioal, compus din patru sesiuni în care au fost momente de laudă și închinare, rugăciune și de mesaje biblice. Invitatul de onoare, dr. Ravi Zacharias, a avut două mesaje, primul despre Unicitatea Lui Isus și al doilea despre  suferință.

Dacă sunteți curioși, aveți posibilitatea să vizionați toate cele patru sesiuni aici. Nu cred că veți regreta! 😉

La finalul primului său mesaj, dr. Zacharias a răspuns câtorva întrebări, printre care și întrebării: Cum pot fi mântuiți cei care nu au auzit niciodată de jertfa Lui Hristos?

Răspunsul îl puteți urmări aici.

Nu am timpul necesar să fac un rezumat la tot ceea ce a fost expus de acest om incredibil de înțelept, doar aș vrea să menționez una dintre ideile care mi-au rămas în minte:

Dumnezeu ar fi putut să nu creeze pe nimeni. Sau ar fi putut să creeze o lume în care să nu poată exista răul. La fel de bine putea crea ființe care să aleagă doar binele. Dar El nu a făcut nici una dintre acestea… El nu ne-a creat roboți, ci ne-a dat posibilitatea de a alege, pentru că fără alegere nu poate exista dragoste. Dragostea este o alegere. Iar El ne-a iubit așa de mult că ne-a creat cu posibilitatea de a alege.

La partea muzicală, pe lângă alți interpreți creștini, a cântat și corul Sing Gloria, un cor viu și plin de pasiune care au mișcat întreaga audiență prin piesele lor și modul de interpretare.

„Viața mea să-i cânte Lui” se numește piesa de mai jos și v-o recomand cu căldură. 🙂

Concluzia mea după o astfel de conferință este că generația tânără are nevoie de stabilitate în ceea ce crede.

De ce credem ceea ce credem?

Este credința noastră fundamentată pe Biblie și nu pe tradiții sau vorbe din bătrâni?

Am eu argumente suficiente să le spun și altora despre ceea ce cred?

Toate aceste întrebări mă frământă pe mine și sper să vă frământe și pe voi. Mă rog ca Dumnezeu să ne dea înțelepciune la toți să ne adâncim privirile în Legea Lui (Iacov 1:25) și fim oricând gata să dăm socoteală de credința noastră(1 Petru 3:15)!

Și pentru că tot am vorbit de credință, vă las încă o melodie cântată de Sing Gloria, intitulată ”We believe”.

3 thoughts on “Believe Cluj cu Ravi Zacharias

  1. Cred că a fost unul dintre cele mai bune evenimente (nu e cel mai bun cuvânt) creștine din ultimul timp. Îmi pare rău că nu l-am văzut live, dar impactul pe care l-a avut s-a simțit chiar și zile mai târziu în prietenele mele care au reușit să ajungă.
    Stau și mă întreb de ce oare nu se regăsește pasiunea respectivă în fiecare biserică, la fiecare serviciu divin…

    O seară minunată îți doresc! 🙂

    1. Chiar a avut un impact deosebit!
      Pasiunea… trebuie să o dorești și să perseverezi în ea, iar perseverența e un lucru tot mai rar întâlnit, inclusiv în biserică… din păcate.
      O seară frumoasă și ție! 🙂

  2. Aș fi regretat că nu am ajuns la conferința asta, dar uneori există și lucruri mai importante:D . M-am bucurat că au avut sala plină, întrucât Ravi Zacharias este un gânditor și un bun vorbitor creștin. Chiar dacă nu e de “aceiași religie” ca și mine, îl apreciez pentru străduința lui de a vorbi și altora despre lucrurile uitate.

    Cum să uiți de Cer? Cum să uiți de Dumnezeu? … Cred că sunt întrebări care ar trebui să frământe pe tinerii din ziua de azi.

Leave a Reply

