De-a „leapșa”

Uite că am ajuns s-o fac și pe asta, Am mai văzut pe unele bloguri chestia asta, dar până acuma nu am intrat în horă, să zic așa. De data asta, April m-a invitat și nu pot decât să-i mulțumesc și să-mi exprim aprecierea, răspunzând întrebărilor pe care ea le-a pus, deși o fac cu puțină întârziere. 🙂

Să vedeeeem:

1. Un film care te-a mișcat până la lacrimi?

La vita e bella.

2. Care a fost ”scânteia” care ți-a declanșat dorința de a avea blog?

Bună întrebare. Chiar nu îmi amintesc.

3. Dacă ai putea să locuiești în orice loc de pe pământ, ce ai alege?

Aș călători prin mai multe țări și acolo unde mi-ar plăcea, aș și locui pentru o perioadă scurtă.

4. Cine este Dumnezeu pentru tine?

Dumnezeu e totul pentru mine: mi-e Tată, Salvator, Prieten, Domn, Rege… Fericirea mea… Ținta mea… și lista se continuă…

5. Te-ai gândit ce vei face când vei ieși la pensie?

Oo, da! M-am gândit.

Îmi doresc să fiu destul de sănătoasă încât să nu depind de nimeni, din contră să se bazeze alții pe mine, de ex. să am grijă de nepoți… să fiu o bunică îndrăgită și o soacră iubită. Mi-ar plăcea să scriu și o carte pentru copii, să am o grădină de flori în care să-mi beau cafeaua în diminețile senine, alături soțul meu. 🙂

6. Pe lângă scris, ce pasiuni mai ai?

Ador să călătoresc și să ies în natură, mai ales pe munte. Îmi plac copiii, florile și păsările și pasiunea cu care le îmbin pe toate e fotografia, deși sunt foaaarte amatoare. Aaa, era să uit de citit, dar asta deja e o pasiune devenită rutină.

7. Ai vreo aminitre din prima zi de școală?

Foarte vag îmi amintesc că ploua. Cam atât.

8. Cum te-ai caracteriza în trei cuvinte?

Sinceră,  entuziasmată și complicată.

9. Ce anume ar putea să-ți înveselească o zi mohorâtă?

O vorbă bună, o melodie veselă sau o rază de soare.

10. De unde îți iei inspirația pentru ceea ce scrii?

Din viața de zi cu zi, din durerile și din bucuriile mele, dar și din Cuvântul Lui Dumnezeu.

Cam astea sunt răspunsurile mele. Nu o să nominalizez mai departe pe nimeni, dar cred că April  nu se va supăra dacă și alții vor răspunde întrbărilor puse de ea. 🙂

Vă salut cu căldură (și la propriu și la figurat),

Lavinia 🙂

47ba8b4ddff2a3b5fa14d5af0394c6f4

2 thoughts on “De-a „leapșa”

Leave a Reply

