Fotografia de vineri- Apus de soare

Mi-am propus ca de azi înainte să am o nouă rubrică intitulată Fotografia de vineri, în care voi posta câte o fotografie (cel puțin) făcută de mine. Asta pentru că mă tot laud că una dintre pasiunile mele este fotografia. 🙂

Sunt o simplă amatoare, dar îmi place mult să surprind frumosul prin obiectivul foto și mai ales frumosul din natură.

Așadar, pentru astăzi vă prezint câteva fotografii proaspete, cu apusul de azi. Chiar dacă nu se prea vede în imagini, în seara asta soarele a apărut ca o minge de foc maaare și frumoasă. Chiar nu îmi amintesc când am văzut ultima oară ca soarele să pară atât de mare.

Și cum sunt o mare iubitoare a soarelui (mai ales când apune), am o colecție frumușică, zic eu, de fotografii cu apusul. Unele dintre ele probabil că le voi împărtăși cu voi, alea mai reușite bineînțeles. 😉

Ok, gata vorbăria. Las imaginile să vorbească. Sper să vă transmită același lucru pe care îl simt și eu când privesc sau fotografiez un apus: pace, relaxare și mulțumirea că a mai trecut o zi în care am respirat fără probleme, am pășit pe picioarele mele, am muncit cu mâinile mele, am văzut și auzit… și câte alte motive de mulțumire putem găsi…!

Sunt convinsă că fiecăruia, apusul îi transmite o mulțime de alte sentimente frumoase. Mi-ar plăcea să-mi spuneți și mie acest lucru printr-un comentariu la această postare. 🙂

Deci…imaginile.

0
La ieșirea din sat, spre câmp
1.
Apusul
2.
Continuarea apusului
mnmn
Și încă o continuare 🙂
4.
Și gata. Soarele s-a ascuns.
view village
Asta e bonus. 🙂 Satul și dealurile.

Cam asta e tot. Sper că v-au plăcut imaginile de azi și dacă sunteți iubitori de natură și fotografii, stați pe aproape. 😉

Un weekend cât mai plăcut vă doresc!

2 thoughts on “Fotografia de vineri- Apus de soare

  1. Ce fotografii frumoase, Lavinia! Eu vara aceasta m-am bucurat când apunea soarele pentru că se răcorea ușor văzduhul încins după o zi de caniculă. 🙂

Leave a Reply

