Cum am răcit privind stelele

Shhh! Am evadat din bucataria supraîncălzită si plină de miresme…  De fapt, sa fiu mai exactă, efectele ventilatorului au început să fie resimtite inclusiv de spatele meu si începusem să simt că mi-e rece. Atâta mi-ar mai trebui acum, să fac o pneumonie când afară sunt  mai mult de 40°C… Că de răcit, am răcit, vorba mamei, dacă mi-a trebuit să dorm sub stele căzătoare… Dar experienta a meritat toate consecințele!

S-a întamplat ca exact în noaptea Perseidelor sa fiu undeva la munte, cu familia și exact în ziua dinainte, ai mei au cosit. Sincronizare perfectă. Am avut saltea de fân si cadru perfect de urmărit stele cazatoare. Nu becuri si lumini care sa-mi facă în ciudă, sau zgomote care să mă tulbure.
Am stat împreună cu surorile mele si am numarat stelele ce cădeau oferindu-ne un spectacol cum nici o scena a lumii nu poate oferi, în timp ce greierii ne încântau cu simfoniile lor vesele.
Partea tristă a fost ca eu am adormit destul de repede pentră ca asa sunt eu: cand mi-e somn nu mai sunt bună de nimic . Daaar m-am trezit pe la ora 4 si una din surorile mele era trează asa ca am reluat firul de unde îl lasasem si am continuat număratoarea până pe la 20, apoi lumea viselor mă chemă din nou. Cand m-am trezit, pe la 7, sacul de dormit era acoperit de rouă, la fel si cârlionții mei încâlciți.
Oricum, cred ca experienta asta poate concura alaturi de altele la ‘the best moments of this summer’.
Și ce daca m-am ales cu o răceală? Sunt servetele destule si ceaiuri câte vreau. Mi-ar parea rau sa răcesc de la aerul conditionat, nu de la roua si racoarea unei nopti de neuitat.

Întoarsă acasă, la nopțile calde și zilele caniculare, visez încă la stele căzătoare și la răcoarea nopților cu parfum de fân.

În fond și la urma urmei, vara e vară si parcă văd că la toamnă , când ploile ne vor fi răcorit de tot, o să ne amintim cu drag cât de bine era la 40°.

Deci…. sa ne bucuram de vara cat inca o avem! 🙂
(Si sa ne rugam si pentru puțintică ploaie că tare suferă pământul în lipsa ei…)

Că tot e vorba de seară și vară…. mi-am amintit de cântecul următor, un cântec care mă binedispune de fiecare dată.

4 thoughts on “Cum am răcit privind stelele

    1. Sa fiu sincera si pentru mine a fost prima data când am dormit pe fân şi am crescut la țară… Deci, ai timp. 😉 Şi stele căzătoare vor mai fi, don’t worry! 🙂

    1. 🙂 Eu n-aş fi supărata nici dacă aş răci mâncând pepene verde. 😀 Spiritualizând, aş spune că toate plăcerile vieții au un cost sau un preț de plătit… 🙂

Leave a Reply

