Fotografia de vineri- “Carpe Diem!”

image

Pentru că e vineri sau, mă rog, a fost vineri, aşa cum am promis, vă aduc o nouă fotografie. De data asta, din păcate, e una făcută cu telefonul şi habar nu am cum arată pe un ecran mai mare. Dar nu asta contează.

De ce “Carpe Diem”? Pentru că în viață, ca să fii fericit, trebuie să trăieşti clipa prezentă.
Asta înseamnă că nu te mai gândeşti nici la regretele trecutului, nici la îngrijorările viitorului, ci te bucuri de clipa de acum petrecută aici. Aşa cum m-am bucurat şi eu azi de stropii de ploaie adunați pe frunzele verzi, pline de viață.
Frumusețe ca asta vezi numai dacă priveşti in jur cu atenție şi încerci să trăieşti clipa chiar dacă toată ziua a plouat şi ieri a plouat şi cel mai probabil va ploua şi mâine…

Da! Dacă vrei, poți găsi în jurul tău o mulțime  de motive să te bucuri de prezent şi să fii recunoscător. Face bine la sănătatea ta, atât fizică, cât şi psihică! 😉

Aşadar, Carpe Diem… cu recunoştință!
(şi spre cine altcineva se poate îndrepta recunoştința noastră dacă nu spre Cel ce a creat atât de frumos verdele intens al frunzelor după ploaie?! 🙂

Un weekend plin de bucuria clipei prezente vă doresc!

Leave a Reply

