Cele mai cutremurătoare cuvinte pe care le-am auzit în ultima vreme

Prin natura muncii mele, întâlnesc multe persoane aflate în sărăcie şi zilnic mă lovesc de problema banilor, sau a absenței lor, mai exact…

Astăzi am vizitat o femeie în vârstă de care, vă spun sincer, mi-e tare milă. Condițiile în care locuieşte sunt greu de descris. Până acum o săptămână a avut o pătură în loc de uşă şi nu mai continui cu alte detalii.

Azi, în timp ce povesteam, a început să plângă, dar asta nu e ceva neobişnuit.
M-au marcat însă cuvintele ei:

Numa’ cu lacrimi mă spăl pe obraz, că apă n-am nici de băut.

Am rămas fără cuvinte.

Da, în secolul 21, în vestul României, încă sunt oameni care nu au curent electric şi apă potabilă.
Dar ca o femeie în vârstă să aibă o pensie de 300 lei şi să trăiască în astfel de condiții mi se pare revoltător şi nedrept.

Concluzii:
Dacă până acum erai nemulțumit(ă) de casa sau apartamentul tău… gândeşte-te că eşti bogat(ă) în comparație cu alții!

Dacă vezi pe stradă o persoană vârstnică cerând ajutor… cel mai probabil chiar are nevoie de ajutor. Nu îți întoarce privirea. Iar dacă nu poți mai mult, te asigur că şi o vorbă blândă va fi apreciată.

Viața asta e un coşmar pentru mulți, dar să nu ai speranță măcar
pentru cea viitoare… asta chiar e tragedie!

2 thoughts on “Cele mai cutremurătoare cuvinte pe care le-am auzit în ultima vreme

Leave a Reply

