Frumusețe de februarie

Ştiu că în ultimul timp nu am mai postat fotografii aşa cum mi-am propus, de fapt, nu prea am mai postat nimic (…), dar de azi mă pun pe treabă. ☺
Pentru că sunt în concediu într-un loc minunat în care am schiat, am admirat frumusețile naturii, am avut un timp deosebit alături de oameni dragi şi multe altele… aşa că vă împărtăşesc şi vouă puțin din frumusețea de aici, cine ştie pe cine conving să-mi urmeze exemplul. 😉

Straja (Lupeni):

Frumusețe,
Zăpadă,
Bucurie,
Aventură,
Splendoare

image

image

image

image

image

Va urma ☺

5 thoughts on “Frumusețe de februarie

    1. Da, e o splendoare sa fii înconjurată de zăpadă şi să o poți admira în voie.
      Legat de ski, te incurajez să îți faci curaj că nu e chiar aşa greu şi după ce înveți, e superb. 😉

Leave a Reply

