Pentru suflet

Aşa cum corpul nostru nu poate trăi fără hrană, nici sufletul nu supraviețuieşte prea mult timp dacă nu-l hrăneşti.

Cum fac eu asta? Dându-i să ‘mănânce’ din Cuvântul lui Dumnezeu care este un izvor de viață. Îmi deschide ochii inimii, îmi este ghid şi călăuză pe cărarea vieții.
Pe lângă asta, mai citesc şi alte cărți sau materiale care să aducă vitalitate şi prospețime sufletului.
Un ajutor de nădejde în ultimii ani a fost broşura cu meditații zilnice ‘Cuvântul Lui Dumnezeu pentru astăzi’. M-am obişnuit ca după ce citesc din Biblie să parcurg şi meditația pentru ziua respectivă. Sincer, de multe ori am fost încurajată şi ajutată de aceste meditații foarte actuale şi diversificate. Aşa ca vă recomand şi vouă această broşură care apare o dată la 3 luni şi se găseşte prin librăriile creştine.

Nu aveți timp de citit? Sau poate la fel ca mine, nu reuşiți să ajungeți la librărie să vă luați broşura?
Ei bine, Fundația SEER Romania ne-o pune acuma la dispoziție broşura în format audio aici.

Cosmetica şi industria de înfrumusețare sunt în floare. Hai să începem să ne înfrumusețăm sufletul mai întâi! Apropo, spre deosebire de ten şi păr, sufletul e veşnic, aşa că… merită orice sacrificiu! 😉

Cum își va ținea tînărul curată cărarea?Îndreptîndu-se după Cuvîntul Tău. Strîng Cuvîntul Tău în inima mea,ca să nu păcătuiesc împotriva Ta!

Ps. 119:9, 11

3 thoughts on “Pentru suflet

Leave a Reply

