Gesturile mici chiar fac diferența!

    Veneam de la serviciu îngândurată, ba chiar tristă când ajung în dreptul unui domn care curăța parcul din fața blocului. Observ că se apleacă şi ridică un boboc de trandafir- rupt de altcineva din câte mi-am dat seama, se uită la el, apoi la mine, eram chiar în dreptul dumnealui în momentul acela şi îmi zice foarte amabil:

-Mă scuzați… primiți trandafirul ăsta? ☺

Vă spun sincer că în acel moment toată tristețea mea s-a evaporat de-a dreptul.
I-am mulțumit frumos şi mi-am continuat drumul cu un zâmbet maaare pe față.

image

Nu a fost un gest planificat de acel domn, nici aşteptat de mine. Şi tocmai spontaneitatea a făcut ca acest lucru minor să fie aşa apreciat. Şi bunătatea!

Nu trebuie să fii bogat sau faimos sau super-talentat ca să-i faci pe cei din jur fericiți. Trebuie doar un pic de curaj şi să îți doreşti asta.

De multe ori suntem atât de prinşi în capcana lui “eu-mie-imi” încât nu observăm nimic şi pe nimeni din exterior. Şi, Doamne, câți sunt cei care abia aşteaptă un zâmbet, o încurajare, o îmbrățişare…!

Spunea cineva că un zâmbet nu costă nimic, dar valorează enorm.
Cele mai frumoase lucruri nu costă bani, aşa că haideți să începem să le facem.

Fericirea noastră se dublează atunci când îi facem pe alții fericiți.

Deci? Ne încumetăm? 🙂

Închei cu un cântec pe care l-am mai postat, dar care mereu mă pune pe gânduri…

Sursa foto: Pinterest

Leave a Reply

